Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

De skulle have nogen Bank.
(1 viser) (1) Gæst
Har du en mening om mange ting. Det kan være ting i dagligdagen som undre dig eller, mangler du et sted at spørge, om det kun er dig der opfatter en given oplevelse sådan. Eller bare om stort og småt. Så er du velkommen herinde på vores forum til at få oprette din helt egen blog.

Du skriver bare..
  • Side:
  • 1

EMNE: De skulle have nogen Bank.

De skulle have nogen Bank. 2 år siden #5562

• kenn
  • ER ONLINE
  • Administrator
De skulle have nogen Bank.

I forbindelse med udskiftning af vores andre BMW biler til De nyere BMW i3er. Der skulle jeg blot have mulighed for at kunne lave et eventuelt lån i en kort periode. Indtil salget af de førnævnte biler var solgt.

penge.jpg

Man tager selvfølgelig fat i sin bank og fortæller om ens eventuelle kortvarige behov. Banken har man haft lige siden ens forældre lavede en børneopsparing. Det skulle vise sig at være lidt af en udfordring. Vi skal have din seneste årsopgørelse og renten ligger på 12 % på nuværende tidspunkt. Men du må gerne få et bevilget overtræk på 14 %

Vi får under en ¼ % på vores indestående og vælger man at lægge sine behov et andet sted kan man hos Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det. få et lån på 3 % Men det var ikke et lån jeg havde brug for, men en sikkerhed for at jeg ikke kom i bekneb.

Jeg har altid sat en ære i at have styr på mine pengesager og betale enhver sit. Men det er man åbenbart ikke en god bankkunde af.

De skulle have nogle Bank.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: De skulle have nogen Bank. 2 år siden #5563

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
Sidste redigering: 2 år siden af BenAnd.

Sv: De skulle have nogen Bank. 2 år siden #5564

• kenn
  • ER ONLINE
  • Administrator
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: De skulle have nogen Bank. 1 år, 4 måneder siden #5587

Hej
kan kun være helt enige i hvad i beretter begge to
m.v.h.. Henrik
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.42 sekunder