Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mobil Snak under kørsel
(1 viser) (1) Gæst
Her kan vi fortælle om de værste unoder i trafikken
  • Side:
  • 1

EMNE: Mobil Snak under kørsel

Mobil Snak under kørsel 6 år, 6 måneder siden #331

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Har du tænkt på hvor utjekket det er at ligge bag en der sidder og snakker i en mobiltelefon under bilkørsel?.

Denne fornøjelse havde jeg endnu engang i morges og i grunden en kedelig start på dagen. Kommer kørende 110 Kmt. og holder til i højre spor på motorvejen og i midter sporet ligger der en bil og jeg ved den kørte 80 og inden i bilen sidder der en ung mor med sit barn siddende på bagsædet og snakker i telefon og holder absolut ikke øje med noget som helst.

Måtte bremse ned for ikke at overhale indenom og så lave en overhaling venstre om og der fik jeg øje på den snaksalige..

Det gjorde mig rimelig frusteret at hun for det første kørte langsomt i midtersporet på motorvejen og at hun slingerede lidt da jeg overhalede hende fordi barnet skulle have sutten i munden igen. og så gloede hun mærkeligt på mig da jeg dyttede af hende...

Hold dog for h..... din opmærksomhed på din kørsel og vent med at snakke i din telefon for du er en af de fjolser vi andre skal læse om er kørt galt med barn og måske skyld i at nogen andre kommer til skade..

Så lad dog være med at tage den telefon....
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.16 sekunder