Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mpeg 4 TV tuner
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mpeg 4 TV tuner

Sv: Mpeg 4 TV tuner 8 måneder, 1 uge siden #5639

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Du har fuldstændig ret i at der kommet en digtal tuner til F serien nu. Starten af indlæget har efterhånden noget tid på bagen.

Tak for din opfølgning her, for det kan være til hjælp såfremt der sidder en F serie ejer og ønsker dette monteret i sin BMW.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Mpeg 4 TV tuner 8 måneder, 1 uge siden #5641

• SK
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Ken

Min F01 har en kombineret analog/DVB-T tuner. Men den kan ikke forstå MPEG4. Har hørt at det skulle være muligt at skifte den "plug-and-play" og uden kodning.

På BMW ETK findes et hav af mulige tunere, spørgsmålet er hvilken der duer? Kan du give en pris på en der vil virke i DK. Der er noget med at man i Tyskland, hvor jeg af og til kommer, også lige har opgraderet DVB-T signalet, så det skal den også kunne forstå.

Mvh. Stefan

Sv: Mpeg 4 TV tuner 8 måneder, 1 uge siden #5642

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej SK.

Det er ikke helt rigtigt at man (bare) kan montere en anden tuner i bilen uden at man skal ændre i bilens VO eller kommer uden om at man skal kode og i den forbindelse opdatere bilens software. Når man så har fået gjort ovenstående så har man også mulighed for at få en kortlæser som giver adgang til blandt andet Boxer.

Jeg ved så ikke om det er fordi der findes nogle alternativer som ikke er originale eller det er fordi de tunere så er uden kortlæsere.

Nu er jeg stor fortaler for at man altid for opdateret sin software i sin BMW. Så alt i alt er det kun en fordel at bilen skal kodes og opdateres samtidigt, det giver så også mulighed for at få parameter kodet bilen med nogle smarte funktioner.

Smid mig en mail såfremt jeg skal give dig et tilbud på løsningen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.79 sekunder